Helgen

I fredags var vi och köpte en ny diskmaskin, har alltid en tendens att bli dyrare än vad vi har tänkt oss och den här gången var det inget undantag! :/ Men som tur är så fick man ta det räntefritt på avbetalning så min shopping på Gekås är inte hotad! ;D



Blev även att jag utökade min Disney klassiker samling;



I lördags så gick jag en sväng på marknaden med mamma men som vanligt så finns det inte så mycket att köpa...blev att jag köpte sockar, tror nästan jag gör det varje marknad! :)
På kvällen var det dags för derby mellan SAIK och Luleå, tyvärr så förlorade AIK i förlängningen! Tycker verkligen det har blivit sämre med stämningen på alla matcher, om dom inte har någon klackledare så verkar det vara svårt att hålla igång sången! Tråkigt! :(

I söndags så var vi på kalas och firade lilla Alma som fyllde 3 hela år! Gud vad fort tiden har gått! Hade som vanligt glömt kameran men mobilen hade jag iaf med mig så några bilder blev det ändå! Några lite suddiga dock! :P











Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

ÅÅÅÅHHHHH, jag har också tittat på Skönheten och Odjuret men vi måste spara pengar..Jag höll tom den men får vänta ett liiiitet tag till :P Den är ju en av mina favoriter..



Ha d!! Kraaaaam! =)

2010-10-26 @ 18:05:01
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0