Smart Sara :P

Hur korkad är jag egentligen? :D

Jag och Johan firar snart 6 år tillsammmans så igår tänkte jag överraska honom med ett medlemsskap i Liverpools fanclub, så jag fyllde i hans uppgifter och skickade iväg...men jag hade inte läst att dom skulle skicka betalningsuppgifter och sånt på mailen och jag hade ju självklart skrivit hans mailadress! :P Så han fick reda på det lite för tidigt men han blev då lika glad för det! :D
Tror det är dags att börja läsa allt om man ska överraska någon sådär! :)



Ikväll och imorgon är det Champions League, så jag som hade tänkt klämma in lite Vampire Diaries får nog vänta lite längre, hann inte se det idag...kanske hinner se det imorgon istället... ;)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, det där har jag också lyckats med..men jaja, det är ju tanken som räknas!! =)



Här blir det fotboll också, och lite choklad =P. Fan att man inte har bättre karaktär än så..men livet är för kort! =)



Kraaaaam!

2010-10-19 @ 20:13:33
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jaa, man har ju sina upp och ner-perioder med träning, men det är så det ska vara! Det måste vara roligt tycker jag!! =)

2010-10-19 @ 20:15:52
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Eller hur?? Den är så himla fin och hans ögon lyser upp massor i den blå-färgen!! =)



Trevlig helg på er nu!!



Kraaaaaaam!

2010-10-21 @ 18:39:33
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0