En rätt så bra helg....

Den här helgen har varit rätt så bra och gått superfort som vanligt! :)

På jobbet varje år får vi 250kr/p att gå ut och äta för så i fredags var det dags för min förra avdelning att äta, så jag hängde på dom! :) Vi for på Tatung och jag tog entrecote med pommes och bea! Hur gott som helst!!!
Efter maten så drog vi till Byske för utgång på Stengården men först lite förfest hos Mia och sen hos Annica!
Tack snälla Sollan för skjutsen! :)







På lördagen så kändes det då verkligen att jag hade druckit, bakis som tusan och den vanliga frasen "Jag ska aldrig mer dricka!" Otroligt hur fort man glömmer! ;)
Dagen var riktigt lugn, på aftonen såg vi SAIK vinna mot Södertälje med 2-0 och direkt efter den så bar det av mot Luleå där vi skulle se Volbeat i Pontushallen!
Dom var grymt bra live, blandade nya och gamla låtar under hela konserten men däremot var ju inte förbanden nåt att hurra över! Men det var ju inte därför vi var där så det gjorde mindre! :P







Söndagen bakade jag bullar till mig själv (alltså glutenfria :)) och sen drog jag, mamma och Jossa till stan för veckohandling på Maxi och presentköp till Alma som snart blir 3 hela år! :)
Resten av dagen satt vi framför teven och såg fotboll! Gick ju inte så värst bra i Merseyside-derbyt men det är ju tur att fotboll är lika kul att titta på ändå! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna [Hockey & Foto]

Vi kan ha varannan vecka ;)



- Junkyard har jättemycket snyggt, synd bara att det är alldeles för dyrt :(

2010-10-18 @ 21:35:23
URL: http://www.hockeyfreeaket.blogspot.com
Postat av: Cissi

Kul helg du har haft!! =)



Kraaaam

2010-10-19 @ 06:52:08
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0