4 november

Igår följde jag mamma och Jossa till stan!
Jag hade först inte tänkt handla något utan bara lämna igen filmerna vi hade hyrt och kika runt lite!
Kom hem med två nya filmer;

 

Jag börjar ha rätt många Disney klassiker nu, av dom jag vill ha så tror jag det är 9 st som fattas! :)
Köpte även bokstäver (som jag har letat i en evighet)



Vet inte riktigt vars jag ska ha dom än men dom får stå där tills vidare... :)

Ikväll är det hockey igen...AIK möter Södertälje borta! Hoppas såklart på tre nya poäng!
Heja AIK! :D

Imorgon är det halvdag på jobbet, ska bli skönt att få sluta tidigt! Ingen aning vad vi ska göra i helgen än men eftersom Johan har jour så lär det nog bli att vara hemma...se fotboll och hockey...som vanligt då! :P

Har just sett Pensionärsjävlar, vissa klipp håller man ju på att skratta ihjäl sig åt!
Måste försöka komma ihåg att se det nästa måndag annars finns ju alltid Kanal 5 Play! ;)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Kul med mer klassiker.. Jag har många,många,många kvar:) Har som just börjat min samling :) Man skulle varit rik och köpt alla på en gång :)

TREVLIG HELG :)

Kraaaaaaaam!

2010-11-04 @ 20:25:52
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0