Helgen

Gud så dålig jag har blivit på att skriva inlägg! :/

I fredags så blev vi bjudna på tacos hos svärfars, tusen tack för maten! :)

I lördags var det dags för Ålunds avslutningsfest!
Jag, Johan, Anton och Putte började dricka TIDIGT, öppnade första kring 12.30. Vi drack och såg hockey och sen lite fotboll innan det var dags för killarna att dra iväg! Dom skulle ha förfest i Finnträsk och vi tjejer skulle ha spelarfru-fest hos Gabriells svärfars!
Malyn kom förbi före och plockade mina ögonbryn, tack Malyn...supersnällt! :) Sen kom Emma och hämtade upp oss och vi gav oss iväg till Blåfors! Tack snälla Emma för skjutsen!
Och tack Gabriell för en supertrevlig förfest, så roligt att det var så många som kunde komma...tror vi blev ca 11 st om jag inte minns helt tokigt! :D
På festen (som var i bygdegården i Ålund) så fick vi god mat, Emil och Benny spelade och sjöng hela kvällen och jag hade hur kul som helst, en riktigt lyckad fest! :P
Förutom medaljen som Johan fick för att dom hade vunnit div 5 så fick han även två till priser; Spelarnas val och tränarnas val! Han kanske inte är lika besviken på att han inte vann träningsflitigaste i år (men bara kanske)!
Blev mycket tackande här men jag tackar även svärfar för att han kom och hämtade oss fylletrattar! :D 

Här kommer det lite bilder men som vanligt är jag sååå dålig på att ta kort men några blev det iaf;


Johan


Haha...Malyn blev kritvit pga blixten




Prisutdelning...









Emil och Benny


Lite allsång

Igår var det ju farsdag! grattis alla pappor!
Dagen började inte så bra då vi fick beskedet att min farbror hade dött! Jag har inte träffat han så mycket eftersom han bodde i Malmö men självklart supertråkigt ändå! :/ RIP farbror Alf! 
Mitt på dagen for vi till Storbränna, till Johans mormor och morfar! Tack för det goda fikat!
Johans träningar började om igår så vi hann inte vara där så länge innan jag, Johan, Nicke och Matte var tvugna att fara...dom på träning och jag for till pappa för att gratta han! Där blev vi bjudna på god mat och tårta, tack så mycket! :)

Känns som man glömmer bort nåt när det är så mycket men det mesta har jag nog lyckats få med! :)

Eftermiddagsvecka för Johan och Vampire Diaries kväll för mig ikväll! ;P

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad tråkigt med din farbror:(

Men festen verkar ju varit rolig:) Men fan vad bra jobbat att börja den tiden,jag hade fan varit död vid åtta ;-)

Ha en bra kväll:) Kraaaaaaaam!

2010-11-15 @ 20:58:19
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0