Varsel :(

Jaha, då var det dags för Franke att börja varsla! :/
Vi blev inkallade på ett informationsmöte idag, dom har lagt in ett varsel om 15 st på golvet och 5 st på kontoret! Just nu hoppas vi på att det blir så lite personer som möjligt och att pensionärerna som fortfarande jobbar tar sitt förnuft till fånga och slutar jobba så att dom yngre får stanna! Jag och Johan klarar oss, vi hade rätt många före oss men tyvärr så kommer det nog bli att min syster förlorar jobbet! :´( Fan, nästan "halva" min bana försvinner ju (om man ska gå efter listan) :(
Tänker på er alla som kan/kommer förlora jobbet! :/

Glömde ju skriva igår att mamma hade varit här och hjälpt mig lägga upp mina nya gardiner! :)
Så här fint blev det;





Tack snälla mamma för hjälpen! :)

Och så här fint blev det ute på altanen med bokstäverna;


:)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jaaa, himla trist...Jocke berättade det..



Men otroligt snygga gardiner!! =)



Kraaaam!

2010-05-31 @ 18:44:31
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0