Vägning igen...

Jag tycker ändå att vi har hunnit ganska långt med garaget på några dagar, väggarna är klara...det ska bara målas ett till varv runt fönsterna sen är det golvet och taket kvar! Har tagit några bilder men man ser ju inte riktigt hur det ser ut men jag lägger ut dom ändå...





Det är iaf ljusgråa väggar och väldigt stökigt :)

I söndags när vi skulle gå in från garaget så fick vi se två igelkottar brevid lekstugan...



...sen när jag slängde ut målarkläderna på altanen så såg jag att dom var kvar. Och just då jag tittade så klättrade en upp på den andra och dom började para sig....kanske blir små, söta igelkottebebisar om ett tag :) Och vi som var och störde dom mitt i allt! :D

Btw, tack mamma för maten i söndags, supergott!
Tur att vi har så snälla föräldrar som bjuder på mat mitt i allt arbete! :P

Idag var det vägning igen på Viktväktarna, -1,2 kg den här gången och jag fick min första guldstjärna! Jag är riktigt nöjd! :D
Direkt efter vägningen så for vi till stan, skulle bara handla på Maxi men såklart blev det en massa andra affärer runt omkring! In på Systemet för att köpa vin till på lördag (firmafest), Jula (blev en massa småtjafs), Barnens Hus för att köpa presenter både till Amanda och Jesper och InterSport för Johan skulle ha en ny keps. Jag hittade ett fint pannband, får alltid så ont i öronen då det blåser så det borde passa perfekt till mig! Det ser ut såhär;



Idag tog vi en paus från renoveringen, vi kom hem sent och Johan skulle på träning!
Blir att göra ett litet ryck imorgon...
...tills vi ska fara och hälsa på lilla Tindra och uppvakta Amanda som blir hela 8 år...tycker nyss att hon var en liten bebis! :P

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: razzel

1,2 !! Wow, grattis! Bra jobbat!

2010-05-25 @ 22:09:22
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com
Postat av: Cissi

Härligt med guldstjärna :)



Och hoppas ni får roligt på lördag..brukar verkligen ha roligt på era firmafester men jag får vara med nästa år :)



Kraaaaaaam

2010-05-26 @ 05:10:36
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0