Jadu...kyrkan... ;)

Det blev så att min mamma och syster kom och såg Avatar, efter dom hade farit hem så ringde Johan (som var på lagfest) och frågade om han och några till kunde komma hem till oss. Så jag sa självklart, sen började det droppa in en massa folk...typ alla som var på lagfesten, iaf nära det! Fast jag var nykter så var det som halvkul ändå, fick vara domare i en striptävling....det var riktigt pinsamt, kommer väl att få men för livet av det! Skojar bara! ;) Efter någon timme så gick jag och försökte sova men det går inte så bra när man inte har en dörr till sovrummet, tror dom sista for kring 04.30 - 05.00 någon gång!

Jag och Johan sov länge dagen efter, vi vaknade just före 12.00! Så vi steg upp, städade bort och for på en löparrunda. Trodde att jag skulle dö så illa som jag mådde när vi bara hade hunnit halvvägs, fick gå en bit men sen gick det bättre! :)



Lotta ringde och frågade mig om jag ville följa med till kyrkan för kören som hon är med i skulle sjunga. Hon skulle inte vara med, inte med den stormagen! :P Så jag följde med...passade verkligen inte in där, fy vad jobbigt att sitta och lyssna på predikan och sånt...ber verkar dom göra hela tiden åxxå! Men nu har man då varit i kyrkan, det var inte igår och det lär nog dröja lika länge innan man är där igen! :)



När jag kom hem därifrån så hade Johan gjort tacos! Så då det blev tacos och Braveheart (efter Johan hade skrattat åt mig när jag berättade om min upplevelse ;))

Idag har jag följt mamma och pappa till mormor, tog hem min balklänning...ska sätta ut den och se om jag får den sålt. Har då ingen nytta av den nu! ;)

PS. Har fuskat såååå jävla mycket den här veckan med pointsen, blir förvånad om jag har gått ner något alls, snarare gått upp! Vägning imorgon! :S

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaha, vilka upplevelser du har varit med om!! =) Haha! =) Både strip-show och kyrkan!! Haha! =)



Braveheart och tacos..vilka grejer!!



Kraaaam! =)



2010-05-04 @ 06:11:39
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jaaa, det är helt sjukt vad det går fort =) =)



Kraaam!

2010-05-05 @ 06:10:22
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0