Ingen mer pizza...

Igår var vi till stan och handlade en massa måla och annat som man behöver till garaget! Så snart är det dags att börja renovera igen! :) 
Sen gick vi på Dallas för att äta, beställde en glutenfri pizza. När jag fick den så var den så stor, är inte van att mina pizzor är stora så jag frågade en gång till om det verkligen var en glutenfri och hon jag frågade sa ja. Så jag åt upp den och sen på väg hem från stan så började jag må illa! Gick som aldrig över och sen började jag kräkas! Så antagligen så var det inte en glutenfri pizza, för en släng av magsjuka tror jag inte att det var...man brukar ju som vara orolig i magen då men det var jag inte! Så jag skyller allt på Dallas! :/ Blir då inte en glutenfri pizza där igen...är inte så sugen på pizza alls just nu och det är ju iofs bra! :)

Vi skulle iväg och se fotboll på kvällen men jag stannade hemma från början men sen började jag må bättre så då for jag så att jag hann se andra halvlek iaf! :) Micke och Johan var redan där så jag fick ta Mickes bil till Moravallen. Byske/Ålund ledde med 4-0 när vi for och då var det inte så länge kvar, så dom vann då iaf! :)

Sen plågade vi (jag, Johan, Micke och Krille) oss igenom en av dom segaste filmerna jag har sett på väldigt länge! Den tog ju aldrig slut! The hurt locker, se den inte!

Just ja, vi hyrde filmer när vi var på bio i onsdags;

     

Idag så är det vårträffen i Piteå! Jag hade tänkt följa med men det var som ingen mer tjej som skulle iväg och jag orkar inte gå och glo på bilar i flera timmar. Så jag hade tänkt shoppa, ville inte shoppa själv heller så jag stannade hemma istället!
Sen när alla grabbar kommer hem så ska jag och Johan på kalas i Stensjön, Britt fyller år den 22 maj och hon skulle ha kalas idag. Då får Izzy som ett kalas åxxå för hon fyller år idag! ;)
Sen blir det grillning med alla grabbar ikväll och sen vidare på cruising i Piteå...om jag nu ska med på det, brukar inte vara så kul det heller! :)

Nu ska jag sätta mig ute i solen ett tag!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh, jag hatar verkligen sånt där!! Är inte allergisk själv men kan tänka mig...fy fan vad less jag skulle vara!!



Sola på!!



Kraaaam! =)

2010-05-15 @ 21:18:38
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0