Tupperware-party

Underbara väder!
Bara sååå synd att man sitter instängd i betong-klumpen HELA dagarna! :´(

Ikväll har jag varit på Tupperware-party hos min granne Kickan! Så klart blev det att jag köpte någon enstaka burk som KAN vara bra att ha! :)
Fick se deras söta valp åxxå! :D

Jag ville ha solsängar i sommar så att man kan sola baksidan utan att man får en massa myror och spindlar på sig som förra sommaren! Så nu har jag skickat iväg en beställning på 2 st solsängar, blir nice när dom kommer! Blev även en klänning och ett skärp till mig! ;)





+



=



Ser riktigt snyggt ut, så jag hoppas att det passar och att det ser lika snyggt ut på mig! :P


Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jätte-fin klänning, du kommer vara jätte-fin i den!! =)



Och sol-stolen...njuuuuut.. =)



Kraaaaam!

2010-05-18 @ 05:56:22
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0