Morsdag idag

Nu ska jag försöka hinna uppdatera, har som haft fullt upp! :)

Vi har målat garagegolvet nu iaf, vilken skillnad det blev! Superbra! :)



I fredags så grillade vi, det är ju så förbannat gott! Tror jag skulle kunna äta det varje dag! :P Sen satt vi och kollade på Så ska det låta när Johans mobil ringde, det var Alex som ville att vi skulle festa. Jag hade inte tänkt det men Johan övertalade mig att ta ett vinglas iaf. Sen slutade det med att vi for och träffade Alex + en massa andra och drog vidare på Folkan och Rockabilly-partyt som var där! Helt ovärt att betala in sig för det mesta av folket var utanför! :) Ett vinglas blev till en flaska vin...men det var en trevlig kväll, alltid roligt med spontanfester! ;D




På väg till Folkan :)


Kiss-paus

Lördagmorgon vaknade jag bakis, men det var bara att pallra sig upp för vi skulle en sväng till Luleå på Biltema och lite andra affärer där omkring. Blev väl mest saker till garaget, sprayfärg och sånt...vi köpte en ny klädsel till Passaten, den är så äcklig och det går som inte att få bort så vi tänkte pröva att sätta på en ny istället, vad som helst blir bättre än hur den är nu iaf! :P Vill ju ha stora vita träbokstäver på altanen, har inte hittat några som jag vill ha än men i Luleå hittade jag små träbokstäver så dom får duga tills vidare! :P



När vi kom hem så var det bara att hoppa in i duschen och göra sig klar för firmafesten och sen dra vidare på förfest hos Annica! Jag kan lova att det var tugnt att börja om, men som tur var så var jag in på systemet i Luleå och köpte lite cider så att jag skulle slippa dricka vin! :)


Malin, AnnaKarin, Jenny och Irene


Johnny


Bengt


Stefan

Firmafesten var på Scandic i Skellefteå, inte så impad av maten men det var riktigt bra gjort av dom att skriva ut vad som var glutenfritt och laktosfritt, så skönt att inte behöva fråga! :)
Johan for hem tidigt för han hade fotbollsmatch idag men jag stannade kvar. Det var som tråkigt på festen så efter ett tag drog jag och Jocke till Johan Nilsson för att sen följa med dom ut på Station 8. Hehe, riktigt ovärt...inte mycket folk så vi gick tillbaka till Scandic nästan direkt! :P
Jag åkte faktiskt buss hem, har inte åkt buss sen jag gick ut gymnasiet eftersom jag lätt blir åksjuk! Men jag satt längst fram och jag klarade hela resan...lite illamående var jag i slutet men jag KLARADE det! :P

Idag har jag varit hos mamma för att fika lite morsdags-fika medans Johan har haft match (dom vann med 0-1 :)) sen blev vi bjudna på middag åxxå! Tack mamma för fikat och middagen! :) Efter vi hade ätit var vi upp en sväng till Stensjön åxxå för att gratta Britt på morsdagen! Fick även fika där, tack så mycket! :)

Nu blir det att käka lite hallon och se Bones ;P

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, tur jag har din blogg så jag får veta hur ni haft det, Jocke berättar aldrig nått :P



Vad synd att maten var dålig! Nästa år ska jag följa med och då ska det minsann vara en super-duper rolig fest som man aldrig glömmer :P :P :P



Vad fint garaget blir =)



Ha en bra kväll, kraaaaaam!

2010-05-30 @ 21:31:59
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0