Soffbord?

Hur svårt ska det vara att hitta ett soffbord som man vill ha?
Har suttit och letat på internet i flera timmar, när man väl hittar ett som man vill ha så är dom så dyra att det känns ovärt att köpa det! :(

Har iaf hittat några men inget jag har fastnat för direkt och endel har jag inte kollat priset på så dom kan  ju vara svindyra!














Det här fastnade vi för men såklart så fanns det inte i vitt! :/


Det här har vi åxxå fastnat för, det finns i vitt men kostade ca 6500 kr! :/


Har även hittat det här men fanns bara i svart på hemsidan. Men jag tror det har funnits i vitt så jag hoppas på att dom får in det snart, har skickat ett mail till dom för att kolla! :P


Idag har vi varit ute och krattat framsidan, verkligen tråkigt att kratta! Man får bara ont och blåsor på händerna! :/
Lotta kom förbi en sväng och nej, hon har inte fått än! Jag hoppas att hon vill komma ut snart! :)

Ikväll är det hockey igen, hejja Sverige!

Nu ska jag börja kolla på internet om jag hittar några vita, stora träbokstäver till altanen! :P

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åhh, vad fina bord!! Ni får måla dom ni ville ha vita :P

2010-05-13 @ 16:31:09
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du kikat på furnish.se De har möbler i olika prisklasser och stilar..

2010-05-15 @ 22:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0