Renovering

Nu har vi börjat lite smått med att renovera garaget!
Har varit och spacklat lite nu i afton men sen ringde mamma och syster som ville ut och gå...så jag hann bara en bit på väggen! :/ Blir MYCKET spackling och slipning nu i början men det kommer att bli så mycket finare sen när det är klart! Både golvet och väggarna kommer att bli gråa fast i olika nyanser. Vi var som inne på att vi skulle måla halva väggen grå och den andra vit men fan vilket jobb att få en rak linje, så vi tog helgrått istället! :)
Lägger in lite före-bilder nu så kommer det fler när det är klart (kanske lite bilder under renoveringen åxxå)! :)








Idag hade vi vägning igen!
Jag hade bara gått ner 0,2 den här gången, men så mycket som jag fuskar så borde det ju slå tillbaka någon gång! Så nu ska jag försöka skärpa mig, inte äta godis varje dag då man är ledig! :S

Köpte den nya Ramlösan med smak av rabarber idag på affären. Måste ju som pröva nya smaker och den här kommer jag inte att köpa igen, den var INTE god! :/




Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Det är verkligen livsfarligt det där..jag får som för mig att jag får äta godis varje dag både under graviditeten och mamma-ledigheten och det är ju för fan 1,5 år så det går ju inte.. :P



Synd det är så jäkla gott!! =)

2010-05-18 @ 20:13:44
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Johanna [Hockey & Foto]

Härligt att jag har några läsare iaf ;)

Jag brukar läsa din blogg med, men jag har en ovana att aldrig kommentera bloggar.. Usch!



Kram :)

2010-05-19 @ 19:49:54
URL: http://www.hockeyfreeaket.blogspot.com
Postat av: Cissi

Jaaa, det känns helt sjukt att Jocke kommer vara ledig så länge..vilken underbar sommar!! =)

2010-05-21 @ 08:20:24
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0