Bio

Idag var jag ledig från jobbet, hur skönt som helst! :)

Blev en löparrunda på morgonen och sen har jag faktiskt varit duktig och torkat fönsterna, så nu är iaf det gjort! Ska bara byta gardiner och sätta om blommorna åxxå, men det får bli någon annan dag! :P

Blev en långpromenad med Izzy i det fina vädret, på promenaden så gick vi förbi Daniel, Emma och lilla Saga och Daniel och Saga var just ute så då passade vi på att titta runt i deras nya hus! Jättefint! :)

Nu har vi just kommit hem från Stensjön där vi har fått mat, tack så mycket!

Ikväll blir det bio, vi ska se;



Jag hoppas den är bra, den ser iaf jättebra ut! :D

Idag har jag även fått mina boxar som jag har beställt från cdon;

   

Trevlig lång-helg på er alla! :D

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

ÅÅhh, vi ska se den imorrn!! Längtar som fan!!!



Trevlig helg!



Kraaaam!

2010-05-12 @ 19:10:57
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0