Seg på att uppdatera...

Nu har jag varit seg igen på att uppdatera men det har inte hänt så mycket intressant.

Eftersom vi inte har en tv-antenn på det här huset så får vi inte in 6:an! Riktigt irriterande, måste nog skaffa en snart! Så i tisdags for vi till pappa för att se Champions League; Chelsea - Inter och vi fuskade lite och åt godis!
Jag har ju hittat ett till favoritgodis, en chokladkaka med lakritsfyllning! HUR GOD SOM HELST! :)



I onsdags så hade jag träning; pump! Riktigt mycket träningsvärk som vanligt efter dom passen!

I torsdags så började boxercisen om! Det är verkligen bland den roligaste träningen som finns! Eftersom min ordinarie boxningskompis (Lenis) blödde rejält med näsblod på jobbet + att hon är förkyld så hoppade Josse in istället! Och jag lovar, vi svettades mycket...gud så jobbigt det var! ;)
Efter träningen så var det bara att skynda sig hem för att se den första kvartsfinalsmatchen mellan Färjestad och älskade SAIK! AIK vann den med 2-3, riktigt bra gjort! :D

Johan har stått över två av sina träningar i veckan + att han ska stå över matchen i helgen...det händer inte ofta att han missar träningar men han har haft ont i ljumsken fast jag tror det börjar vara lite bättre nu! :) Synd att det var just den här matchen eftersom Jocke nog skulle vara med och då skulle jag troligtvis få träffa Cissi och söt-Neo! :/

Idag blir det inte att hitta på så mycket, Johan har jour! Jag har just skickat iväg en beställning till CDON sen ikväll blir det nog soffan, godis, Weeds och film! Men först ska vi äta Tacos, bäst jag snabbar mig för det är någon som är riktigt hungrig! ;)

Ha en trevlig helg allihopa!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vi fuskade också med godiset på Champions League-matcherna =)



Trevlig helg på er!!



Kraaaam!

2010-03-19 @ 17:03:16
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0