Längesen jag uppdaterade...

Nu börjar det vara några dagar sen jag skrev något...

Fredag: Då var vi bara hemma, grillade, bubblade och såg film!

Lördag: Johan skulle upp tidigt för att fara på fotbollscup i Norsjö hela dagen. Så jag steg upp då åxxå och gick en långpromenad med mamma, sen blev det lite bakning inför älsklingens födelsedag på onsdag (nog för att kalaset blir till helgen), plöjde igenom några avsnitt av Vampire Diaries innan det var dags för hockey! Britt och Tomas hade köpt en pizza till mig när dom var i stan, Tack det var snällt och jättegott! :)

Hockeyn gick bra, AIK vann med 7-2. Men det blev en storfight i slutet av andra perioden som resulterade i 8 matchstraff!

Ewe ringde mig före hockeyn och sa att hon hade hört ryktas om att jag var ensam hemma så hon tyckte att jag skulle följa med hon och Lenis ut, sa att jag skulle fundera på det tills efter hockeyn. Det blev som det blev, AIK vann och jag blev sugen på att festa!
Så mamma skjutsade mig till Ewe efter hockeyn och vi började dricka för att senare gå ut, det blev Station 8 och där mötte jag även Johan som kom från cupen! Dom gick till semifinal men där tog det stopp! :/

Blev inte mycket kort tagna under kvällen och jag lovade att inte sätta in vissa kort så det blir bara ett! :)
Tack tjejer för en rolig kväll och tack även till Matte som hämtade oss fylletrattar! :)


Ewe fixar Lenis frilla

Söndag: BAKIS!!! Riktigt bakis var jag, lyckades få mig ut och skotta av taket lite men sen blev det soffan hela dagen och kvällen! Jätteont i huvudet och kallsvettades....jobbigt! :P

Måndag: Drog med mig Izzy på en löparrunda när jag kom hem från jobbet! Gick ändå förvånadsvärt lätt att springa idag, kanske för att jag sprang så jag hade medvind det mesta som gick, men Izzy fick jag dra på slutet. Vågade inte ha hon lös överallt eftersom hon hamnar så långt efter och jag springer på vägarna så jag vill ha lite koll på henne!

Snart dags för hockey igen, MODO - SAIK! Det kommer att bli tufft eftersom dom har borta så många spelare p.g.a alla mp i förra matchen! Men hoppas på vinst det gör jag ändå! :)

Har även fått mina resterande filmer nu;



Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Fy fasen vad jobbigt att vara bakis!!! Det saknar jag verkligen inte..fatta vad bakis jag kommer att vara första gången jag dricker efter hela graviditeten och denna tid ;) Shit...



Tack, vi är på bättringsvägen men det går sakta..



Ha det bra, kraaaam!

2010-03-08 @ 18:43:50
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Eller hur? Nu får det vara nog :P

2010-03-09 @ 17:38:22
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: razzel

Ska försöka ta med filmerna jag lånat till er på lördag! Kanske låna nya också ; ) ...

2010-03-10 @ 18:04:07
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0