Fortfarande sjuk...

Jag var helt inställd på att jag skulle jobba idag men när jag prövade febern igår kväll så hade den inte riktigt gett med sig, och när jag prövade imorse så hade jag fortfarande feber! :/ Så det är väl bara att hoppas på att den försvinner ikväll så jag kan jobba imorgon!
Men har den inte försvunnit imorgon kväll så ska jag trotsa den och fara på hockey ändå, kan inte missa den matchen...om det fortfarande finns kvar biljetter förstås! :)

Idag fick jag iaf EN film av dom jag och Ewe har beställt, resten måste ju komma imorgon! Tycker att cdon har börjat ha så långa leveranstider nu, får börja beställa mer från discshop istället tror jag! :P



Blir nog att se den ikväll efter jag har sett Twilight, har en känsla av att det inte ger något att vänta på Johan iaf, räckte nog med att han såg den på bio! ;)

Näe, nu är det dags för täcket och soffan...nu ska jag mysa med dom här filmerna i några timmar! ;)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Du får knarka lite alvedon =)



Hoppas du mår bättre imorrn, inge kul med feber..:(



Film och lite godis kan också hjälpa =)



Kraaaam!

2010-03-25 @ 16:01:35
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: razzel

Det förstår du väl att webbutikerna inte hinner leverera i det tempo du beställer ?? ; )

2010-03-25 @ 17:56:12
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com
Postat av: Johanna [Hockey&Foto]

Båda filmerna är bra men böckerna är trots allt bättre :)



Kolla in vilken snygg bild jag har på min blogg ;)

2010-03-25 @ 17:56:18
URL: http://www.hockeyfreeaket.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0