Bio

Igår var vi på bio och vi såg denna film;



Jag tycker att den var riktigt bra, lite knepig men bra! Lenis sa att den blir nästan bättre andra gången man ser den....kan faktiskt vara så! :P

Och jag hade även en film i brevlådan när jag kom hem igår, alltid trevligt! Hade glömt bort att den filmen inte hade kommit, var slut på lager när jag beställde den! :P Jag tycker den är så mysig;



Idag är det dags för kalas och sen ikväll är det ju sista seriematchen för AIK, sen börjar slutspelet! :D

Väntar på att träningsfreeaket ska komma hem från träningen! Alltså han har träning idag, match ikväll, träning imorgon, på måndag, tisdag och torsdag! Fast jag förstår han, fotboll är jävligt kul! ;)

Måste nog snart stöka bort lite här och sen gå ut i det fina vädret innan alla kommer...

Ha en trevlig helg!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh, jag vill verkligen se den filmen!! Jocke skulle ju överraska mig och han föräldrar kom hit och skulle sköta Neo, och vi skulle se den, men jag fick panik..ville inte lämna bort lill-skruttis så länge redan...att man kan bli så fjantig!!



Men vi hinner =) Vi får hyra den sen! =)



Kraaam!

2010-03-13 @ 14:31:10
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0