VM äntligen igång! :D

Nu så är VM äntligen igång! :D
Man hinner inte mycket annat än att se på fotboll men vad gör det?! ;D

Här kommer iaf bilderna på klädseln i bilen;





I fredags kompade vi ut 2 timmar tidigare, var förbi Hemmafröjd och hittade det här;



sen for vi hem till altanen och somnade i solstolen! Riktigt skönt!
Sen blev det fotboll resten av kvällen! :)

I lördags så var jag på blomsteraffären med mamma och handlade lite blommor som mamma hjälpte mig sen att plantera! Tack mamma för hjälpen!





Vi var även på vigseln mellan Pär och Gabriell, dom var sååå fina!









Grattis och lycka till med allt! :)

Mamma, pappa och syster kom och grillade hos oss på aftonen, eller mellan andra och tredje matchen för att vara exakt, inte kan man missa en match! ;) Det var supergott! Jag och Johan hade snabb snört ihop en kladdkaka som efterrätt åxxå, den var riktigt god den med! :)

Efter sista matchen så kände vi att vi borde gå ut på en promenad (så mycket som vi hade ätit), så det blev en sväng förbi fisket (som vanligt) och genom samhället....träffade min kusin som jag inte sett på länge, han hade tydligen flyttat till Byske igen så vi lär väl ses fler gånger nu! :)

Igår steg jag upp tidigt, tänkte baka bullar till Johan men när jag skulle börja märkte jag att han inte hade något mjöl så det blev en misslyckad sommarkaka istället! Sista gången jag gör den glutenfri kan jag lova! :/
Sen blev det en lång promenad i solen och fotboll som vanligt! ;)

På kvällen for jag till Ålund för att se Johans match, kändes konstigt att han hade hemmamatch där! :)
Dom vann iaf med 2-1! :D

Idag (som ni kanske redan har läst i mitt andra inlägg) så var det strömavbrott på jobbet (eller i hela Byske tror jag). I ca 2 timmar fick vi sitta och inte göra något, riktigt skönt! Bara synd att tiden går så långsamt då! :/

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jo, det är "tur" man går upp fem på morgonen så man hinner något för all denna fotboll ;) ;)

2010-06-14 @ 19:57:38
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Nä, precis..men det funkar! =)



Fint du har gjort med bloggen!!! =)



Kraaaam!

2010-06-16 @ 11:21:07
URL: http://lillohman.blogg.se'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0