Minus igen... :D

Idag var det vägning igen, -0.6 den här gången! :P
Trodde faktiskt att jag hade gått upp, så onyttig som HELA min helg har varit! ;)
Jag undrar hur det här kommer att gå under sommaren?! Nästa tisdag är sista vägningen före semestern sen skulle vi börja väga oss igen v32...så det är ju några veckor utan träffarna! :/
Och förresten, mätte mig just....kan jag verkligen ha tappat 5 cm runt midjan? Låter mycket! Det är så svårt att mäta själv och få det på samma ställe som förra gången, har iaf inte märkt någon skillnad! :P



Det är lätt dålig stämmning på jobbet nu, eller det känns då så iaf! :(
Många som är deppade, jag hoppas att alla inblandade snart får veta vem som blir varslad, för det kan inte vara kul att inte veta heller! :/
Idag fick jag vara på lagret och hjälpa till i någon timme, det är verkligen så mycket roligare än att sitta och montera! Skulle nog få hjälpa till där imorgon någon timme åxxå! Dagarna går så mycket fortare då! :P

Funderade på om jag skulle orka gå ut och spraya våran "nya" vedkorg men jag blev lat och stannade inne istället! Får kanske bli till helgen om det är bra väder! ;P



Hade ingen användning för den så jag gav bort den till pappa men han hade ingenstans att ha den heller! Så då kom vi på den smarta idén att spraya den svart och använda den som vedkorg! Så jag hoppas våran plan blir bra! :P

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0