Midsommarhelgen

Jag har haft fullt upp hela helgen, har inte hunnit sitta framför datorn något! Eller nog kanske jag hade hunnit någon gång men jag har prioriterat annat istället! :)

Torsdag: Det blev vattenkrig på jobbet, eller rättare sagt på våran bana. Harry försökte ge igen för den gången vi lurade han och sprutade en massa vatten på honom. Så han gav sig på mig men då sprang jag ikapp han och gav igen sen var det igång...alla mot Harry! :)
Jag och Johan slutade 10.30, otroligt skönt! Vi for till stan för att köpa present till Matte, köpa alkohol och köpa en ny mobil till mig! :D Jag hade beslutsångest men tillslut lyckades jag bestämma mig, det blev en Samsung Galaxy!



Nu måste jag bara lära mig hur allt fungerar! Än så länge tar det evigheter att skriva sms! ;)

På kvällen var det ju Lanternan-premiär och som vanligt var det fest hos oss! Blev att börja tidigt, Helena kom vid 16.00 och då startade festen med fotbollstittande! Sen kom Krille W, Lina och Nike för att grilla. Johan hade fotbollsträning så efter den droppade dom flesta in! :) Jag hade som bestämt mig för att inte gå ut men tillslut blev det så att jag gjorde det ändå, ovärt som vanligt! :)
Tyckte inte att jag drack så mycket men jag var typ kanon när vi kom hem! Vet inte hur det gick till! ;)

Fredag: MIDSOMMARAFTON!!! Jag och Johan pratade om att man alltid är bakis på midsommarafton....inte det minsta sugen på att dricka då! Lite tråkigt men rätt skönt! :) På dagen tog vi oss en långpromenad till Stensjön (vi trodde inte att vi kunde köra bil ;)), där fick vi lunch och tårta eftersom Matte fyllde 20 år! :) På aftonen blev vi bjudna på middag hos Hedenströms och efter det så drog jag, Johan, Nicke, Simon och Krille till Lillkågeträsk för att fiska gädda! Det var inte LITE mygg, typ myggbiten överallt! Men vi fick iaf några gäddor! :)



Lördag: Då var vi på Midsommartravet! En gång/år är det ganska kul att vara på travet, massor med folk och roligt att spela på lite hästar! Man har ingen aning vilken man ska ta men alltid lika kul när man vinner! :)



Söndag: Idag så har vi slöat i soffan tills Johan for på samling! Han har match idag i Ålund, så på ett tag blir det att fara och se matchen! Hejja Ålund! :D

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Härlig helg ni verkar ha haft! =)



Och sjukt snygg mobil!



Kraaam!

2010-06-27 @ 18:41:18
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0