Lördag

Ska börja med att säga TACK till alla som har grattat oss!!! Ni är så snälla! :)

Igår var vi en sväng till stan, vi skulle lämna igen lite överbliven lack och klister + att vi skulle hämta våran list som vi ska sätta i garaget! :) Blev även en sväng in på Bokia och Hemmakväll!

På Bokia köpte vi en rolig fyll i själv-bok om bröllop! Blir ett bra minne sen efter man har gift sig! :)



Och jag köpte lite sommar-läsning, nog för att jag har 10 000 andra böcker som jag inte har hunnit läsa än ;)

     

Har aldrig läst någon av Mari Jungstedts böcker men min svärmor sa att dom påminde lite om Camilla Läckbergs böcker så jag måste ju prova! :P Men jag upptäckte nu att jag har råkat köpa den första och den tredje boken, ska ju lix köpa resten åxxå så jag får väl köpa andra boken och dom resterande nästa gång jag är i stan! ;D

På Hemmakväll hyrde vi dom här filmerna;

   

Idag så skulle jag följa med på "En dag på strippen" i Piteå men sen när jag fick veta att det kostade 160 kr att gå in så stannade jag hemma! Så intresserad är jag inte och det var ju inge go-väder heller! Så jag gick en promenad med mamma och min syster istället! :)

Ikväll ska vi på grillfest hos Lina och Nike, sen blir det nog att vi ska gå på den där Kågefesten! Har ingen aning vad det är för nåt men som Lina sa "Dom serverar öl iaf" ;D

Ha en trevlig helg!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja, Camilla Läckbergs böcker är helt suveräna!! Jag sträck-läste allihopa! =)



Ha en trevlig kväll!



Kraaam!

2010-06-05 @ 16:17:44
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: razzel

Anna Janssons böcker måste du låna ut till Britt sedan! Jag har berättat om hur bra de är men jag har lyssnat på alla som ljudböcker i mobilen så jag har inga att låna ut..

2010-06-05 @ 20:16:43
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0