Helgen...

I fredags var det ju som sagt fest, mest folk från Johans fotbollslag + några tjejer! :)
Jag hade riktigt kul, kvällen slutade dock med att jag troligtvis fick en hjärnskakning! Jag är alltid så klumpig när jag dricker (annars åxxå iofs ;)), jag och Simon snurrade runt lite sen ställde han ner mig och jag tappade balansen och föll baklänges med huvudet rakt in i dörrkarmen! :)
Har fortfarande huvudvärk så jag tror nästan att jag måste fara till en kiropraktiker så han kan fixa till ryggen och nacken...kanske värken försvinner då!
Ringde hur som helst idag till vårdcentralen men dom kan ju som inte göra så mycket åt hjärnskakningar, det är bara vila som gäller....men hade det inte blivit bättre imorgon skulle jag höra av mig igen! Tycker faktiskt att det har blivit lite bättre ikväll efter jag har vilat...får se hur det är imorgon! :)
Det var jobbigt med allt ljud på fabriken idag och tillslut orkade jag inte med det längre så min arbetsledare fixade så att jag fick vara på lagret resten av dagen, vilken skillnad det blev, så tyst och lugnt! :)

Lördag så var vi bjudna till mamma på grillat! Mark kom ju hem i fredags från USA efter att ha varit borta i ca 9 månader (tror jag det blir ;)).
Tack för maten, det var supergott! :)
På kvällen for vi på bio med Lina, Nike och Simon. Vi såg A-Team, jag tycker den var riktigt bra, rolig! :)



I söndags så trotsade jag huvudvärken och steg upp tidigt så att jag skulle hinna baka bullar! Sen var det dags att fara på kalas, min kusin Viktoria fyllde 23 år. Ett stort GRATTIS till henne igen!


Alma och Michelle hoppar studsmatta :)


Oj, vad sugen jag blev på en till Golden...här är Disel :)

Och jag hade namnsdag men det var ingen som kom ihåg, iofs inte så många som vet vad jag heter mer än Sara men jag tänkte närmast på min familj här... ;)

Förutom allt det här så har vi sett fotboll åxxå! Och mer fotboll blir det, snart dags för Spanien - Honduras! ;)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad obehagligt med huvudet... Jag lyckas också alltid ramla i fyllan, fast oftast är det tur man är full och avslappnad så man inte faller så "fel" :P



Måste nog kolla in A-team då.. Kanske hyr den! =)



Hoppas din huvudvärk går över!



Kraaam!

2010-06-21 @ 20:12:25
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Susanne

Grattis i efter skott:))))

2010-06-21 @ 21:21:43
Postat av: Susanne

Grattis i efter skott:))))

2010-06-21 @ 21:22:41
Postat av: stonelake

Grattis i efterskott!!! Tyvärr håller jag aldrig koll på namnsdagar...

2010-06-22 @ 11:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0