Cypern

Jag och Johan har bokat en resa till Cypern (Ayia Napa) i augusti! Kommer att bli hur skönt som helst, bara sol och bad en hel vecka! :D
Här ska vi bo, på Sunwing Resort & Spa Sandy Bay;


Det ser supermysigt ut! :P

Nedräkningen har börjat, snart är det SEMESTER! Förhoppningsvis bara dag kvar, siktar in mig på att sluta efter semesterfikat på fredag...bara vi låg bra till så skulle jag få det! Sen blir det 5 veckors semester, jobba någon vecka och sen en veckas semester igen! Riktigt, riktigt skönt! :)

Jag har nu äntligen köpt den senaste boken som kommit ut i Twilightsaga, nu blir det att snabba sig att läsa ut boken jag håller på med så jag kan börja med den här... ;)



Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag är verkligen sjukt avundsjuk på eran resa!!!! Vill också fara utomlands!! =)



Inte länge kvar nu till semestern. Jag, Jocke och Neo kommer förbi på jobbet erat på fredag :) Syns då, kraaaam! =)

2010-06-29 @ 19:15:48
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0