Grattis!

Idag fyller Nicke 25 år!
Så ett stort GRATTIS till honom! :)
I afton har vi varit i Stensjön där vi har fått middag och tårta!
Jag är supermätt, tack så mycket, det var jättegott! :)

Idag har jag och Johan bokat tid hos Sanna på Left hand tattoo! Men helvete vilken väntetid, vi fick tid i slutet av Mars! Men dom är ju grymt duktiga där och det är väl dags att pröva någon ny tatuerare någon gång åxxå! Min tatuering är en present sen förra året, hann inte boka innan det blev bokningsstopp då! :P Blir text på ryggen för Johan och en älva på vaden för mig, nu har man då jävligt lång tid på sig att bestämma hur man vill ha det exakt! :) Men jag vill som tatuera mig NU, kanske hinner bli någon före Mars åxxå! ;)



Idag började Bandit Rock sända här uppe i Norrland, vad jag har väntat på att dom ska göra det! Har lyssnat HELA dagen! UNDERBART! ;D



Nu är det bara en dag kvar att jobba sen är det semester! SÅÅÅÅÅÅ SKÖÖÖÖÖNT!!!! :D

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

KUL med nya tatueringar!! =) = )



Syns idag, kraaam! =)

2010-07-02 @ 08:25:16
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0