Dags för en lista...

Namn: Sara

Piercingar: Öronen och näsan

Tatueringar: 3 st än så länge

Längd: 165 cm

Skostorlek: 36-37

Hårfärg: Blond

Fräknar: Nja, när jag solat kan jag få några enstaka

Motto: Var dig själv, alla andra är upptagna

Kär? Absolut

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej, trivs bra här

Tycker du att du är attraktiv? Näe

Dricker du? Jo

Röker du? Nej

Vilket schampo använder du? Just nu, Fructis

Vilken parfym använder du? Paris Hilton - Heiress och DKNY - Be Delicious

Vad är du rädd för? Getingar (eller kanske dom flesta kryp som flyger)

Gillar du att tvätta? Gillar är nog att ta i men det är ju inte jobbigt iaf

Gillar du berg- och dalbanor? Ooooh ja :)


Senaste...


Filmen du hyrde?
The Wolfman

Filmen du köpte/fick? 5 st Disney klassiker som jag fick av älsklingen på våran förlovningsdag :) 

Låten du hörde? Sonata Arctica - Letter to Dana

Låten du laddade ner? Oj, det kommer jag inte ihåg

Personen du ringde? Mamma

Personen som ringde dig? Lotta

TV-program du såg? Tittade på VHI imorse

Person du tänkte på? Älsklingen


Favorit...


Låt:
Just nu är det nog Iron Maiden - Fear of the dark, får rysningar av den låten :)

Sak att göra: Se film och sport

Sport: Hockey och fotboll

Dryck: Ramlösa

Kläder: Linne och jeans/mjukisar

Film: Skitsvårt, finns ju så många...Braveheart om jag måste välja en

Bil: Audi (saknar våran)

Serie: Skitsvårt här åxxå, jag har så många, True Blood eller Vampire diaries kanske


Har du någonsin...


Gråtit över en pojke?
Oooja, många gånger

Gråtit över en flicka? Näe, inte vad jag kommer ihåg. Kanske då man har bråkat med någon

Ljugit för någon? Det har väl hänt

Varit i slagsmål? Nej, men nära har man nog varit

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Räknas det om min kompis kände dom och jag bara hade pratat med dom på internet? :P


Antal...


Gånger du varit kär?
Oj, vet inte riktigt...

Gånger ditt hjärta brustit? Samma här...minst 2 gånger iaf

Hjärtan brustet på grund av dig? Det har nog tyvärr hänt, förlåt! :/

Tjejer du kysst? Jag har inte kysst någon tjej men pussat har väl hänt

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Oj, det är ganska många faktiskt :)

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Haha, ingen aning


Senaste...


Boken du läste?
Håller på med Anna Jansson - Inte ens det förflutna

Personen du fick e-mail av? Det var nog ett kedjebrev av Camilla

Personen du fick brev av? Skulle tippa på att det var min brevkompis Stina som jag hade när jag var liten

Personen du fick sms av? Mia

Gången hela din familj åt middag tillsammans? I fredags hos mamma

Saken du köpte? Min nya mobil...eller?

Vad har du gjort idag? Promenad med Izzy sen slappat ;)

Var det kul? Nja, kan promenader vara kul? :)

Brukar du svära mycket? Jo, rätt så mycket

När stiger du upp på morgonen? När jag jobbar stiger jag upp 04.40 annars är det ganska olika

Vad har du på dig? Shorts och linne

Vad ska du göra ikväll? Ingen aning, blir säkert att se film eller serier :D

Vad är du allergisk mot? Gluten, bananer, känslig mot mjölk :(

Var har du ont? Träningsvärk i rumpan idag, måste vara från volleybollen igår :)

Använder du hårspray? Näe, inte ofta iaf

Kan du stå på händer? Haha, har inte prövat på flera år men då kunde jag iaf

Salt eller socker? Salt

Gillar du ketchup? Jo

Är du glad nu? Jo

Var du glad igår? Jepp

Vad dansar du till? Allt möjligt om jag är onykter ;)

Kan du sjunga? Näe, verkligen inte

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti

Land du vill besöka? Alla men mest USA tror jag

Sommarplaner? Bara ta det lugnt, festa och ha kul! Imorgon blir det iaf Ikea...

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

ojojdå, det var mycket man fick veta!

2010-07-04 @ 17:07:09
Postat av: Cissi

Härlig lista!! =)



Vad snällt, men jag kan då inte komma på något vi behöver, men tack ändå!! =)



Ha så kul imorrn, kraaam! =)

2010-07-04 @ 19:16:35
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Tack för tipset!! =)



Jo, jag vet, alla suckar då man önskar sig nått men det är ju faktiskt vi som ska få något så..=)



Kraaaam!

2010-07-05 @ 11:21:02
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0