Veckan som gått...

Har inte varit så bra på att uppdatera i veckan men nu ska jag göra ett försök, få se om jag kommer ihåg något! :)

I tisdags så fick jag iaf min beställning från cdon, var ju tvungen att beställa sista delen i Twilightböckerna! Och så klart blev det ju inte bara boken...





Jag är ändå ganska nöjd med mig själv som lyckades hålla mig så pass bra att det bara blev 3 filmer! :D
Räknade mina filmer för ett tag sen, då är inte dom jag har lånat ut med på listan men det blev ca 350 filmer + blu-ray filmerna + boxarna!
Har ett starkt filmberoende! :P

Igår blev det pizza och bio med Ewe och Micke :)



Den var väl ok, fast jag tycker inte om svenska filmer så mycket, ska väl vara för att han är lite halvsnygg skådespelaren då, Joel Kinnaman! :P Men Ewe tyckte den var jättebra! :)
Absolut ingen biofilm, inte för mig iaf! ;)

Ikväll var det hockey...



VS



AIK vann med 2-0 över Brynäs! Det satt bra med 3 poäng till! :P

 
Målskyttarna Hagos och Tenkrat

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: F A N N Y

Okej, kul! Ja det är alltid kul med vinst!

Vad ville du att det skulle vara på headern nu igen?;)



Kramar

2010-01-22 @ 22:01:16
URL: http://minifreeaket.blogg.se/
Postat av: F A N N Y

Det ska nog gå! Vet du ungefär någon speciell stil du vill ha?:P

2010-01-23 @ 11:15:07
URL: http://minifreeaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0