Tjejfest

Min katt flyttade igår, den har bott hos mamma och pappa sen jag inte klarade av att ha den i min lägenhet på Morö höjden, tydligen lite allergisk mot honom, iaf när han var liten och innekatt! :/
Nu var vi ju tvugna att försöka hitta något nytt ställe för han att bo på, pappa frågade min farbror Roger och han ska försöka! :) Så nu bor Arre i Blåfors och hittills har det gått bra iaf! :P
Tack Roger för att du försöker!


Arre (Aragorn som han egentligen heter)

Igår var jag på tjejfest hos Lina, vi hade hur kul som helst!
Började med att vi såg SAIK vinna över Timrå med 2-3, första bortavinsten på väldigt länge! :D
Sen bjöd Lina på paj, jättegott!
Vi som var där var; jag, Lina, Malyn, Emma, Anna N, Anna W och Erika. Sara och Holly var också där ett litet tag innan det var dags för Holly att sova! :)
Festade och snackade en massa sen bar det av till Station 8 för endel av oss! Har inte haft så kul på länge när jag har varit ut och riktigt bra musik spelade dom åxxå! :P
Tack Lina för festen, hade jävligt kul! :D
Sen kom snälla mamma och hämtade alla fylletrattar! Tack mamma!


Lina, Anna W och Erika


Malyn och Emma


Anna W, Erika och Anna N


Anna W

Jag lovar att jag känner av idag att jag drack, fy fan!
Nu blir det nyktert ett tag framöver igen, vill inte vara bakis mer! :/

Idag har vi bara slappat, inte orkat med så mycket mer!
Skulle hjälpa pappa att flytta lite grejor till hans nya lägenhet (eller till hans förråd egentligen) men då hade dom som bodde där före inte tänkt till så mycket eftersom dom hade låst förrådet fast det var tomt och dom hade sagt till pappa att han kunde börja flytta in saker dit idag! Dom var inte i närheten och skulle inte komma tillbaka förrän på onsdag, så det var bara att köra hem med släplasset igen då! :/ Tur att det inte är långt!

Nu ska jag fortsätta slappa framför teven, jobb imorgon! :(

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Josefin

Va!? har dom hett bort Arre?? :(



Kommer att sakna lilla söta men lite arga Arre :P



kram

2010-01-25 @ 07:54:30
Postat av: F A N N Y

Okej!



Vad händer i veckan då?:)

Ha en trevlig dag!

Kram

2010-01-25 @ 08:07:53
URL: http://minifreeaket.blogg.se/
Postat av: F A N N Y

Jaha okej:) Men ha en kul vecka ändå!

Själv vet jag inte riktigt.. Skola och träning.



Förlåt men jag har inte börjat på din header. Jag har så många att göra. Men jag ska försöka bli klar så fort jag kan!:)



Kram

2010-01-26 @ 17:08:32
URL: http://minifreeaket.blogg.se/
Postat av: F A N N Y

Okej, tack! Hehe:P



Kram

2010-01-26 @ 17:31:44
URL: http://minifreeaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0