Om helgen...

Fredag: Fick vara på Jockes jobb igen, otroligt kul och massor att göra! :) Sökte nytt jobb åxxå, eller kan man säga så...det är på samma fabrik men nu har jag sökt en tjänst på lagret istället! :P Jag hoppas att jag får det! :D

På kvällen var vi till Micke och Ewe, filmkväll! :) Det var jättelängesen vi hittade på något med dom så det var roligt att vi äntligen lyckades! För om vi ska fråga dom så lär ni ju få höra att det alltid är en massa sport som vi ska se hela tiden, därför det aldrig blir av! ;) Hur som helst så såg vi en bra verklighetsbaserad film med Sandra Bullock, helt klart sevärd!



Lördag: Vaknade tidigt, Johan hade fotbollsträning på morgonen så han hade samling 07.30. Gjorde mig klar och fastnade i Twilightboken igen, sen var det dags att fara till Piteå och hälsa på Jocke, Cissi och lilla Neo!
Han är så otroligt söt och snäll! :)
Titta bara;





16.00 var det hockey, SAIK mötte Södertälje hemma, vinst med 4-1! :D
Riktigt bra, go AIK! ;)

Sen blev det som filmkväll resten av kvällen efter en kort promenad med Izzy!
Blev dom här filmerna;





Gamer var en väldigt konstig film och Sommaren med Göran var mest pinsam, jag tycker inte om Hey Baberiba-gänget så speciellt mycket, dom är väldigt jobbiga!

Söndag: Idag har vi kört ett till släplass med grejor från mamma och pappas hus till vårat. Tur att det nog var det sista för vi börjar ha rätt fullt nu! :)
Sen har vi sett lite fotboll på tv och jag har påbörjat tredje Twilightboken, måste beställa den fjärde delen snart, typ ikväll kanske...går fort att läsa ut dom! :P
Nu är Johan på fotbollsträning igen så han är nog inte hemma förrän 11.30 eller nåt, för mig blir det nog antingen boken eller Grey´s! ;)

Natti, Natti!

Puss och Kram




Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack än en gång för besöket och presenten:) Kraaam

2010-01-18 @ 05:11:01
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: F A N N Y

Hehe, joo;)

Vad gör du i veckan då?



Kram

2010-01-18 @ 20:36:01
URL: http://minifreeaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0