Hockey och flyttning

Vi har verkligen inte gjort mycket i helgen!
 
Fredagen så hjälpte vi till att köra lite flyttlass till pappas lägenhet!
Jag och Johan hade längtat så länge efter grillat så det blev det till middag! Jag längtar så otroligt mycket tills det blir sommar nu och man kan sitta ute i solen och grilla, blir godare än på elgrill iaf! ;)
På kvällen efter vi hade hjälp till klart så skulle vi se film, tror jag somnade nästan direkt. Sen sov jag resten av kvällen, riktigt trött var jag! :D

Lördag så hjälpte vi till lite mer innan vi skulle iväg på derby!

 VS

AIK vann med hela 4-0 över Luleå! En riktigt skön seger, fast det är väl iofs alla segrar! ;)
Dessutom var det fullsatt i arenan och riktigt bra tryck! :P

På kvällen blev det film igen, Harry Potter. Har börjat att se dom nu, har alla sex som har kommit ut men har inte sett dom än, kanske börjar vara dags! :P

Idag så steg jag upp 07.30 för att baka bullar! :( Men det gick rätt så bra och när Johan steg upp några timmar senare och hjälpte mig lite så gick det undan! :P En plåt med Philadelphiabullar och ca 120st kanelbullar, ska väl räcka ett tag iaf!





Eftersom våran bruksbil inte får plats i garaget (supran har tagit den platsen) så får den stå ute i snön och se ut som en istapp istället! Så vi for iväg en sväng till Stensjön för att tina av bilen och när vi var där så blev vi bjudna på middag! Tack för maten, det var riktigt gott!

Nu är Johan på träning och för mig blir det nog soffan ett tag innan det är dags att sova!

Natti, natti på er alla!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Shit vad gott med bullar..tror vi måste komma och hälsa på.. ;-)

Ja,nu funkar ju bilen så vi funderar på att komma i veckan och hälsa på jobbet:) man vet aldrig:)

Ha det gott, kram kram:)

2010-01-31 @ 22:39:46
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: F A N N Y

Okej!



Vet du när nästa AIK match är?:)

Kram

2010-02-01 @ 08:05:50
URL: http://minifreeaket.blogg.se/
Postat av: Cissi

Tja! =)



Jocke sa jag skulle skriva här vad vi ville ha från IKEA..jätte snällt av er =) Jocke får ge pengar till dig på jobbet då.



1 st Bricka till barnstol: Antilop 49 kr = 49

2 st MYSA STRÅ Täcke, värmegrad 3, 179 kr = 358

=407 kr =)



Tack så mkt:) Ha så kul! Kraaaaam!!

2010-02-01 @ 13:46:27
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: F A N N Y

Okej:)

Ha en bra dag!

2010-02-02 @ 07:51:35
URL: http://minifreeaket.blogg.se/
Postat av: Cissi

Haha, jo, Jocke hade nog kastat den, han säger att du kan få köpa AIK-blöjor :P



Jo, biljäkeln är inte rolig alls..jag var så arg, var himla laddad att komma och hälsa på..men men, vi hinner nog =)



Ha en trevlig helg! Kram på er!

2010-02-04 @ 18:53:20
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0