Klippt mig

Idag slutade jag lite tidigare för att jag och mamma skulle fara och klippa oss på John Bauer gymnasiet, min kompis Malyn är lärare där så hon hade bokat in tider åt oss! Och billigt blev det,  klippning + ögonbrynsplockning 210 kr!





Kort blev det och det känns jävligt ovant men jag vänjer mig nog efter ett tag! :P
Nu måste jag bara lära mig att fixa frisyren, jag hoppas att det inte blir så svårt och att det inte ser helt jävligt ut tills jag har lärt mig! ;) Borde bara vara lite vax och spray! ;)

Ikväll blir det att se lite OS och hoppas på någon medalj i skidskytte men dom ligger efter från förra loppet så jag hoppas inte för mycket! Och jag tror att det blir att fara till Stensjön och se lite CL åxxå! :)

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

SHIT VAD FINT!!!!!!!!!! Härligt!! :) Och billigt :) Riktigt snyggt :)



Kraaaam :)

2010-02-16 @ 19:23:41
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Jossa

Snyggt!!! :) Nu behöver du bara pröva en ny färg ;P



kram

2010-02-16 @ 19:30:33
Postat av: razzel

Grattis! Du vågade!! Blev jättefint! -men håller med om att det kan ta några tvättar innan man kommit underfund med hur man ska göra med ett nytt hår..; )

2010-02-16 @ 23:24:21
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com
Postat av: Lina

Men Gumman!!! =) Varför så sur min?? ;)

Blev juh Jätte fint!!

Du ska c att du snart får kläm på frisyren!!! Håller faktiskt lite me Jossa om att du kanske skulle pröva en färg...;) ;)

KRAMEN!!

2010-02-17 @ 08:49:03
Postat av: Sara

Lina: Haha, alla verkar tycka att det blev fint så jag antar att det är det då! ;)

Dom flesta tycker att jag fick så mörkt hår nu när jag klippte av det, det är ju som inte solblekt nu...så det ser ju nästan ut som jag har färgat det! Fast det såg du kanske igår på träningen! ;)



Ses imorgon!

Pöss å Kram

2010-02-18 @ 20:38:35
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Cissi

Grymt irriterande! Men men, inte så mkt att göra åt!



Trevlig helg på er också! Kraaaam! =)

2010-02-19 @ 07:46:59
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0