Helgen

Fredag: Direkt efter jobbet så for vi till Lotta för att gratta henne, hon fyllde 27 år i onsdags! Blev tårta och en massa prat innan hon skulle iväg och jobba!
På kvällen blev det film som vanligt! :P

Lördag: Steg upp tidigt och gick en långpromenad med Izzy medans Johan var på träning. När vi hade gått våran sväng var det dags för skottning, tycker faktiskt att det inte behöver snöa något mer nu! :) När vi nästan hade skottat klart så ringer Johan och säger att jag måste komma för att han hade kört fast med bilen där man svänger in till Mantelgatan! :) Såklart hade han sladdat (med våra totalt usla vinterdäck) och satt fast i snöhögen, det bara spann hela tiden så vi turades om och försökte knuffa på lite men det gick inte så bra! Ringde till min farbror för att jag hade sett att han var ute med traktorn men såklart så svarade det ingen. När vi hade stått där ett tag så kom det en snäll man med en Passat och hjälpte oss, vi försökte först putta och hänga på bilen men inget av det hjälpte så då drog han loss oss istället! Tack snälla du!

När vi hade varit hemma i någon timme så kom vi på att vi skulle fara och åka skridskor! Hur kul som helst men det var första gången för mig den här vintern och det kändes i fötterna kan jag lova!


Johan


Jag

Sen var det soffan som gällde och matchen mellan Liverpool - Everton, en rätt så ful match med många gula och två röda kort, skulle nog ha varit fler kort ändå men Liverpool vann iaf med 1-0! :)
Såg lite av matchen mellan Manchester United - Portsmouth åxxå men vi hann bara se ett tag sen drog vi till stan!
 
SAIK mötte HV71 hemma, sista hemmamatchen innan OS-uppehållet! Inte så mycket drag den här gången men en otroligt bra match! Lill-Söderberg gjorde hattrick och AIK vann med 3-2! :)


Söderberg

Det blev även sång om Marttinen; Vi vill ha Jyri kvar, skreks i hela klacken och Jyri såg tacksam ut...stannade kvar ute på isen och applåderade mot oss innan han gick av! Hoppas att han får stanna!


Marttinen

Sen blev det film på kvällen, har bara sista Harry Potter kvar nu! :)

Söndag: Idag blev det en långpromenad med Izzy igen, kanonväder idag med! Snart ska jag iväg och se Johans match, dom möter Bjurfors...blir nog en svår match men jag hoppas på det bästa! :)

I afton blir det att se mer fotboll, Chelsea - Arsenal! :)
Sen kanske även träning för mig, har inte bestämt mig än

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Härlig helg!



Vad sugen jag blev på skridskor =) Får nog dock ALDRIG med Jocke på det :P



Ha en trevlig söndag! Kraaaam!

2010-02-07 @ 14:32:06
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0