Ensam hemma

Ikväll är jag ensam hemma hela kvällen (förutom Izzy då)!
Jag har skjutsat iväg Johan + några till festarsugna killar till Jörgen, där skulle dom se hockeyn sen så hade dom lagfest i stan på Eddahallen (i relaxavdelningen)!
Ska bli skönt att ha lite tid för sig själv, blir att se tv hela kvällen, tror det blir Melodifestivalen och några avsnitt av Vampire diaries! ;)

Elitserien började om ikväll efter OS-uppehållet och det började ganska bra! AIK vann hemma mot Timrå efter förlängning, 5-4!
En spännande match där Timrå tog ledningen gång på gång men AIK lyckades kvittera varje gång! :P

Tyvärr så har AIK sagt upp kontraktet med Jyri Marttinen, fattar inte varför! Det är jävligt tråkigt eftersom det är min favorit i AIK! Och många andras favorit, han är älskad! ;) Så jag känner mig LITE förbannad! 


♥ Jyri Marttinen ♥

Sverige har ju tagit 2 guldmedaljer sen jag skrev senast! Så jag säger grattis till längdstafett-laget;
Anders Södergren, Marcus Hellner, Johan Olsson och Daniel Rickardsson



Och även grattis till curling-gänget;
Anna Le Moine, Cathrine Lindahl, Eva Lund och Anette Norberg 



Just nu håller curling-herrarna på med sin bronsmatch, så det kan bli en medalj till ikväll! ;)

Ha en fortsatt trevlig helg!
 Nu är det dags för Melodofestivalen och popcorn! ;)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ha en trevlig mys-kväll =) Kraaam!

2010-02-27 @ 20:12:55
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0