Benbrott :(

Blir ett till inlägg idag!

Matchen Johan spelade slutade inte så bra, i andra halvlek så gick FJ in i en närkamp med en från Bjurfors, tappade balansen (snett nedanför mig) och jag vet inte om han landade på armen men den gick av iaf! :/
Det såg lite äckligt ut men jag har sett ett liknande armbrott när Anton skulle hoppa höjdhopp i högstadiet, tur att det inte var en öppen fraktur iaf!
Jag ringde 112 och dom frågade en massa frågor och skulle skicka en ambulans! När jag just så pass hade lagt på så ringde han upp och sa att det inte fanns några ambulanser lediga. Så det blev att jag skjutsade in Fredrik till akuten, hans pappa följde med och höll armen stadigt i baksätet! Stackarn, gjorde riktigt ont för han och vägen är ju inte den guppfriaste som finns! :/
In på akuten och försökte få någon som skulle hjälpa oss in med honom, men dom sa åt mig att jag skulle ta en rullstol och försöka få in han så. Då gick hans pappa in istället och fick med sig en ut som hjälpte till sen lämnade jag dom där och for hem!
Så jag hoppas att den bara var av på ett ställe och att han läker snabbt så han kan spela fotboll snart igen, han har verkligen otur den där killen! Tror det här var den första matchen på väldigt länge för han och så slutar den så här! :(
Hur som helst så vann Byske med 6-4, det var ju bra iaf!


(Hittade ingen bättre bild)

Glömde lägga ut bilden på den nya tavlan, var lite stressad när jag skrev förra inlägget! :)
Den passade riktigt bra!



Har även sett Sherlock Holmes ikväll!



Nu väntar jag bara på att älsklingen ska komma hem från sin träning!

Sweet dreams

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Huvva..vad obehagligt..:(



Men vad fin tavlan blev :)



Kraaam

2010-02-08 @ 10:33:45
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0