Helgen

I fredags hade jag och Johan en riktig myskväll med godis och tre underbara filmer! Han ville ju se dom sååå gärna att jag inte kunde säga nej! ;) Haha, näe allvarligt så var han rätt så duktig som orkade sig igenom alla tre! ;) Ni som känner mig bra kan säkert lista ut vilka filmer det är men för ni andra så kan jag ju säga att det handlar om vampyrer och varulvar! ;P

Igår steg jag upp tidigt eftersom jag, mamma och syster hade tänkt fara till Piteå och shoppa men det var så dåligt väder att vi for inte! :/ Istället blev det lite bakning, gjorde daimkakor som blev helt misslyckade (som vanligt när jag ska baka småkakor med mitt mjöl). Sen for vi till Stensjön för att kolla på deras nya bil, jättefin var den! Vi fick även fika och middag så jättetack för det! :)
Annars var det bara sport på tv hela dagen och kvällen! :)

Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag antar att det blir mer bakning, kanske koka knäck, göra palt och Izzy ska nog få sitt julbad! Så då var det fullt upp ändå! :)
Johan har farit iväg till Robertsfors för att spela futsalmatch mot Umeå FC, dom har nog inte så stor chans men jag hoppas verkligen att dom krossar dom...drömma kan man ju alltid! ;)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Det lät som du haft en bra helg också! =)



Kraaaaam! =)

2010-12-19 @ 18:37:30
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas ni får en underbar jul ni också!!



GOD JUL!!! =)



Kraaaaaaaaaaaaam! =)

2010-12-23 @ 18:58:32
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0