Äntligen på dvd

Igår var jag till stan med mamma, pappa och syster...tänkte handla klart alla julklappar men det blev bara någon enstaka! Så otur att man måste fara någon mer gång innan jul! ;)

Idag hade äntligen Trolltyg i tomteskogen dvd-premiär, som jag har väntat i alla år på att den ska komma ut! Så nu ligger den här hemma och väntar på julaftonsmorgon, om jag kan hålla mig så länge! :) Vilken mysig julafton det kommer att bli, blir att se den och Astrid Lindgrens jul som följde med när jag köpte Bröderna Lejonhjärta på Gekås! Nice! :D

 

Nu har just Lotta farit hem, hon har varit här och lagt ut på Tradera! Jag har som aldrig varit ute på Tradera förr men helsike så mycket grejor det finns där! Måste nog sätta mig och titta lite... ;)

Jag får inte glömma att berätta att min fina älskling fixat belysningen i tvättstugan idag, så äntligen har vi en lampa i taket...bara tagit jäkligt lång tid innan vi fått tummen ur, nu återstår det bara en massa andra småjobb som aldrig blir gjorda! ;)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: razzel

Håll i dig bara! Både jag och Marcus är Tradera-fans - men det är lätt att ryckas med i budgivningen ; )

2010-12-01 @ 21:29:25
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com
Postat av: Cissi

Bra köp!!! =)



Kraaaam!

2010-12-02 @ 06:34:49
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0