25 december

Då var julafton över för denna gång!
På julafton var vi hemma hos oss, en jäkla massa stress för att hinna klart i tid med maten å så men med hjälp från mamma så gick det bra! Nästa jul tror jag nog att vi är någon annanstans! :)


Hundarna vid granen :)


Tomten som skulle till min moster (tomte med Liverpool halsduk) ;)


Våran tomte som fick sms just när hon skulle börja dela ut klapparna! :P


Izzy har hämtat sin julklapp :)



Lite klappar fick man åxxå;

* Kläder
* Pengar
* Fotbad
* Tennisracket
* Och självklart filmer och serier :)

     

    

På kvällen gick vi till min moster för att spela julklappsspelet! Man blir alltid lika ivrig och ska försöka få så många paket som möjligt innan tiden går ut! Vi lyckades iaf få med oss nåt paket hem! :)




Michelle som stoppade in lite för mycket av skumtomten :)

Idag steg vi upp tidigt för att fara på mellandagsrean. Så pengarna vi fick gick åt direkt, blev en systemkamera! Så nu måste man bara försöka lära sig den! :)
Blev en sån här;


Vi var som inne på en Canon eller Nikon men det slutade med en Sony!
Blir aldrig som man tänkt sig! :)

Just nu sitter jag själv här hemma efter några vinglas, grabbarna har dragit iväg till stan men jag ville hellre stanna hemma! :)
Så vi får se vad jag hittar på för något...

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: razzel

Så fina vovvarna var! Dixi kunde inte vänta på tomten igår, utan plockade ut sitt paket ur högen under granen redan när vi drack kaffe...

2010-12-25 @ 22:04:56
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com
Postat av: Susanne

Fina bilder du lagt ut:) Vi ses imorgon kl.14.00 KRAM

2010-12-25 @ 22:07:08
Postat av: Cissi

Jätte-fina bilder:) Gissar att det blir mer fina bilder med en sån fin kamera:) Lite avis är jag :)

Ha en fortsatt bra jul-helg:)

Kraaaaam

2010-12-26 @ 14:09:29
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0