Straffkungen! ;)

Först och främst;

GRATTIS LINA!!!!


Nike och Lina när vi var och såg Detroit - St Louis

Mina dagar är inte så händelserika när Johan jobbar eftermiddag...

Igår vräkte jag i mig popcorn och såg landskampen mellan Sverige - Skottland! Sverige spelade riktigt bra, roligt att Zlatan är tillbaka åxxå! :) Dom vann iaf med 3-0! :)
Sen fastnade jag framför Trauma som går på tv4 fakta, måste nog försöka se det någon mer gång. Ganska intressant och tårarna rinner (iaf igår)! ;)

Idag har jag varit till stan med mamma och moster. Det blev köpt en del presenter, några stycken som fyller år idag och nästa vecka! ;)
Köpte även en Singstar skiva till mig :D



Sen när jag kom hem så ryckte jag med mig Izzy och cyklade iväg till fotbollsplanen! Ålund mötte KAIF, det blev en riktigt spännande match...Ålund vann då iaf med 3-2! :) KAIF fick en straff mot slutet och Johan räddade den....STOOOOOOR matchhjälte blev han då! :)

Nu ska jag nog sova...känner mig trött som vanligt! :P

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

TREVLIG HELG!! =)

2010-08-13 @ 06:04:18
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0