Åter till jobbet

Guuuuuuuud så trött jag är!!!
Kommer nog att ta ett tag innan jag börjar känna mig piggare! Kroppen är inte gjord för att stiga upp 04.40, blir nog att plåga sig igenom två veckor med förmiddag sen funderar jag allvarligt på att börja gå dagtid igen! Men vi får väl se hur man känner sig sen... ;)
Skulle vilja sova nu men jag vet att om jag lägger mig ner så kommer jag inte att vakna förrän ikväll och då kommer jag inte att kunna sova på natten istället! :/
Blääääääääää!!!



Tvingade mig ut på en löparrunda när jag kom hem från jobbet, det har nog aldrig gått så bra att springa förr! :) Så skönt att springa när det småduggar lite!
Och nu måste jag snart ut på en promenad med Izzy, väntar bara på att jag ska få med mig syster! Hoppas det blir snart iaf så jag inte somnar! :P

Igår så spelade Ålund match mot Anderstorp, Ålund vann med 1-3 och gick upp i serieledning! :D
Blir så uppspelt när jag ser match, skriker och hejar...tänkte på det igår, jag är verkligen pinsam! :P

Nu plingar tvättmaskinen, bäst att hänga upp tvätten innan jag glömmer!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Nä, man är def. inte gjord för att kliva upp den tiden, säg det till Neo också :P



Duktig du är som springer =)



Kraaaaam!

2010-08-09 @ 17:57:21
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: F A N N Y

Jaha haha;)



Kram

2010-08-12 @ 22:30:36
URL: http://fannyfotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0