Vägning idag

Deppar ihop efter vägningen idag, 1 veckas slit och vad hade jag gått ner? -0,3 kg! Ok, det ligger ju iaf på rätt sida...hade ju varit värre om jag hade gått upp det! För lite har jag nog fuskat ;)
Nu har vi iaf fått tillgång till internetsidan så nu hoppas jag att det ska bli lite lättare. Jag tror jag räknar lite fel på vissa grejor, blir på något konstigt sätt mer i datorn än i boken! Så mina 2 points som jag hade kvar ikväll är då borta nu :`(



Jag inbillar mig att förkylningen har börjat bli lite bättre, vill träna igen! Men jag känner mig fortfarande slut i kroppen, snorar och hostar så det blir nog att vänta ett tag till! :/

Ett stort GRATTIS till Anneli!
Hon har fått svar på hennes benmärgsprov, ingen cancer kvar!!! :D



Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Man måste få fuska!!! =) Och jag inbillar mig alltid att jag går upp i muskler istället =) =)



Kul för människan som inte har cancer!! Grattis till henne =) Vilken grej att fira!



Ha det bra, kraaaaaaaam!

2010-04-28 @ 05:54:17
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0