Premiärtur

Nu har det gått några dagar sen jag började räkna propoints, går faktiskt ganska bra men är fortfarande jobbigt! Det värsta är att det har satt sig psykiskt, är fan ALLTID hungrig! Som nu, nu har jag just fikat 3 mackor men är lika hungrig för det...knäppt! :/ Men det är bara att käka frukt istället...

Igår så var jag till stan efter jobbet, blev en premiärtur i Supran! Jag var lite nervös som vanligt men det gick otroligt bra! Johan har höjt upp den lite granna så vi kunde faktiskt köra över farthinderna, nog för att jag helst ville undvika dom för jag trodde det skulle ta i ändå! :P
Vi var förbi Färg City för att höra ungefär hur mycket det skulle gå på när vi ska renovera garaget, efter det gick vi och åt på Subway, sallad förstås! ;)
Jag gav Johan ett halsband när han fyllde år men vi lämnade tillbaka det, såg inte alls bra ut på honom! Och sen dess har han inte hittat något...men igår så köpte jag ett nytt åt honom! :)



Själv hittade jag förstås smycken jag åxxå ville ha men det får bli någon annan gång! :)

Vi var förbi Hemmakväll och hyrde tre nya filmer + att jag köpte en film;

   



Johan har ju försökt köpa en ny mobil ett tag nu och igår så bokade han fast en HTC Legend;



Vill åxxå ha en ny mobil!!!
Tror att det kanske blir en HTC Desire för mig...har inte bestämt mig än! :)

När vi kom från stan så for vi direkt upp till Stensjön för att gratta Johans pappa! Medans vi var där så slog Izzy rekord, hon brukar oftast ha två bollar i munnen! Men igår så lyckades hon på något konstigt sätt att få in tre bollar i munnen, såg riktigt kul ut! :D Tyvärr hann jag inte ta kort! :/

När vi kom hem därifrån blev det film och popcorn! :P

Fick även mina filmer jag hade beställt från cdon;

 

     

Håller på att samla alla Disney klassiker, eller vet inte om jag vill ha precis alla men dom flesta iaf! :)

Idag så ska vi ha en sån där aktivitetsdag igen med samma gäng! Typiskt att jag ska vara tok-förkyld men det kommer att bli kul ändå, fast jag inte kommer att orka så mycket! Vi skulle äta på Stengården efteråt men tyvärr så var det abonnerat så det kanske bara blir Bianco eller nåt istället! :/

Ha en trevlig helg!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Det är nästan sjukt vad vi är lika!!! Jag samlar också Disney-dvd:erna =) =) =) Crazy!!!



Och hungrig jämt..japp!!!! KONSTANT hungrig..skulle kunna käka jämt!! =) =)



Trevlig helg, kraaaaam!

2010-04-24 @ 13:33:02
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Det är det värt!! För gott är det =)



Kraaam! =)

2010-04-24 @ 20:34:37
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0