Shit! :´(

I söndags så var vi iväg till Johans mormor och morfar, fick fika och middag! Tack så mycket! :) Vi satt även ute i solen, riktigt skönt var det...tror jag kan ha somnat där ett tag! ;) Anneli, Marcus, Johanna, Fanny och Dixie kom åxxå dit, så då fick Izzy busa med sin lekkamrat...men jag tycker faktiskt att det börjar gå lite bättre nu eller så kanske jag bara inbillar mig det! ;P
Sen drog vi vidare till min mormor i Klubbfors, tror hon blev lite paff av att vi kom och hälsade på! ;)
Bilen var inte den renaste när vi kom hem därifrån, skulle ha tagit kort på den...att jag inte tänkte på det! :/

På kvällen blev det film-mys med Harry Potter och Bones! :)



Måndagen fick jag upp Johan tidigt, vi gick ut på en promenad med Izzy sen var det dags för tvättning av den skitiga bilen...men jag slapp som vanligt, Johan tycker det är kul att tvätta bilen! :P
Johan kom fram till att man hinner rätt mycket om man stiger upp tidigt, tror han var lite impad över att klockan bara var ca 12.00 när han var klar med allt! ;D Kanske kan jag få upp han tidigt någon mer dag... ;)

Vi var bjudna på middag hos mamma , tack för maten och efterrätten! :)
Vi dumpade Izzy där och sen for vi på hockey! Tyvärr så blev det inte så roligt som det var nära att bli, AIK förlorade med 2-3 i sudden! :( Men en liten tröst var iaf att vi vann 2 st biobiljetter på parkerings-lotteriet! :)



Ikväll blir det att se Vampire Diaries, Johan har sin eftermiddagsvecka i veckan så det är bara att passa på då! :) Nog för den här veckan jobbar han bara em idag och på torsdag, onsdag har dom COB-utbildningen så då ska dom gå dagtid! Riktigt skön vecka för han! :)



Önskemål om att jag skulle skriva var jag hade köpt mina kläder och vad dom kostade så jag har uppdaterat förra inlägget nu! :)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: razzel

Det blev ju verkligen en passande vinst till er i alla fall ; )

Vi ses i "templet" på lördag, eller hur?!

2010-04-06 @ 19:42:05
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com
Postat av: Cissi

Härliga dagar:) det är grymt skönt att få bli bjuden på middag;-)

Ha en trevlig kväll,här blir det Champions League:)

Kraaam:)

2010-04-06 @ 20:32:14
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0