Räknar propoints...

Nu har jag börjat mitt nya liv!



Vi hade invägning och lite info igår efter jobbet! Har inte vägt mig på evigheter men brukar ligga och pendla runt samma kilon och det gjorde jag nu åxxå förutom att jag hade gått upp ca 1 kg! Så det här blir nog bra...hoppas bara man får in det och börjar tappa kilon! :) 
Efter att ha kört Viktväktarna i en dag så känns det jobbigt och krångligt, man måste räkna hela tiden! Känner mig inte så organiserad, tror det blir bättre om man planerar sina dagar! :)
Så ikväll får jag försöka planera min morgondag, just nu har jag då slut points så blir jag hungrig får jag allt käka frukt! :)

Igår var jag och hälsade på pappa på kvällen, vi såg Champions League; Inter-Barcelona! Tyvärr förlorade Barca och tyvärr så var det ganska rättvist åxxå....vars hade Barca sitt försvar?! :/

Jag och Lotta skickade in en beställning till cdon för ett tag sen och nu har jag fått min box som jag beställde;


 
Jag ska inte fara på träningen ikväll, blir att ta det lugnt och ladda inför morgondagens träning istället! :)
Så istället lär det väl bli soffan och teven! ;)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jo, grymt synd att det var rättvis förlust..vi hade lite krig här igår, då Jocke hejjade på Inter :P



Ha det bra, kraaam! =)

2010-04-21 @ 20:28:17
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: razzel

Jag har varit med i VV två gånger och räknat points. Det funkar men man måste vara stenhård på att skriva upp och räkna ut vad man äter..

2010-04-21 @ 21:35:19
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0