Vin och Grillat :D

Igår var Lina och Nike hos oss, bjöd dom på middag, sista grillningen för i år...kanske! :P Jag som hade tänkt ha en nykter helg men det sket sig för Lina hade med sig vin :) Senare på kvällen såg vi en skräckis, tur att jag hade druckit lite annars vet jag inte om jag hade klarat av att se den! :D Fattar inte att jag har blivit så rädd, förr såg jag jämt skräckisar och det gick hur bra som helst! Konstigt det där! :P

Imorse vaknade jag 07.00 av mig själv...jättepigg! :/ Så jag steg upp och bakade bullar, väckte Johan ca 09.00 med fika på sängen, nybakta bullar och mjölk! :P Ikväll blir det att se film, vi har fortfarande 2 filmer kvar att se av dom vi lånade på Hemmakväll! :P

    

Nu är det dags att fara på fotboll! Johan har sin sista match för säsongen!
Kom igen Byske! :)

Puss och Kram

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0