Överlevde

Jag överlevde pumpen + spinningen igår men jobbigt som bara den. Orkade knappt lyfta mina armar i slutet av pump-passet. Men det är så det ska vara, det ska kännas! :P Idag har jag lite träningsvärk fast jag tror att det kommer att bli värre imorgon. 

Har just kommit hem från mormor. Jag, mamma och Jossa var upp en sväng. Jag hatar verkligen den vägen just nu, dom håller på att göra om den för att den har varit jättedålig så det är typ grusväg till Finnträsk! :/ Såg Malta - Sverige där. Det blåste massor hos mormor så det störde sändningen och bilden försvann ibland, Sverige vann med 1-0 men så otroligt dåligt dom spelar, en riktig tråkig match! Blev ett tur mål igen...självmål! :P

Nu är det snart dags för True Blood! :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0