Bilägare igen :)

Fredagen hände det väldigt lite, vi såg lite Oz tills jag somnade (som vanligt).
Men på lördagen hände det lite mer, steg upp jättetidigt eftersom jag skulle jobba över. Medans jag var på jobbet så bestämde vi oss för att fara till Sundsvall och köpa en bil. Jag som var inställd på att jobba 05.30 - 14.00 och få 16 komptimmar men det är ju inte så dåligt med 10 komptimmar heller! :) Så jag slutade 10.30 istället, hem en tväris och sen bar det av. Som tur var så fick vi låna mamma och pappas bil, TACK, det var supersnällt! Mamma ville hänga på för både hon och jag såg ju chansen att fara förbi Ikea! ;) Så nu är vi ägare till en blå Passat -03, lite skavanker å så är det på den men det får man väl räkna med. Och jag kan lova att det inte blir någon sänkning på den här bilen! Det får Johan spara till sin M3 som han ska köpa någon gång! :P



Och sen blev det Ikea men Johan han ville hem. Så han följde med oss och åt sen tog han nypärlan och drog iväg. Blev ändå ovanligt lite jag shoppade, kanske för att jag har varit där så många gånger den senaste tiden men jag handlade iaf en stor vas som jag hade sett förra gången jag var på Ikea. Det var så fullproppat i bilen den gången att det inte fanns någon plats över till den! :D Fast det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, den rymdes inte där jag ville ha den! :/



Ikväll händer det nog inte så mycket, Johan är på match just nu sen när han kommer hem antar jag att det blir mys och Oz. Måste ju bli klar med det någon gång. Kanske hänga upp tavlorna jag köpte förra gången jag var på Ikea, blir ju aldrig av annars! :) Lägger upp en bild på dom sen! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Bilen var fin. Ja jag hoppas att ni inte sänker den, så ni kan köra var som helst.

Det blir ju bra att ha vasen där.

2009-09-13 @ 15:11:59
Postat av: Susanne

Ja bilen var ju fin. Hoppas att ni inte sänker den, så ni kan köra var som helst.

Vasen blev ju bra att ha där.

2009-09-13 @ 15:14:41
Postat av: razzel

Snygg vas! Blir avunds på dig som får åka på Ikea var och varannan helg.. ; )

2009-09-15 @ 20:46:05
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com
Postat av: Sara

Tack! :) Hehe, jo det har blivit lite mycket Ikea på senaste! :D

2009-09-17 @ 19:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0