Snart så! :P

Oooh, snart är det ena badrummet klart! Har iofs ingen aning hur lång tid det är kvar men det känns nära nu! :) Idag så har dom börjat att kakla väggarna, efter dom har gjort det klart och fogat så kan det väl inte vara så mycket kvar tycker jag! Förutom att ställa in grejorna då! :P

Ikväll är det ingen hockey och det betyder pump men jag vet inte om jag ska fara än! Troligtvis blir det soffan och slappa framför tvn! :) Har haft ont i huvudet både igår och idag så jag tror det börjar vara dags att fara till kiropraktikern! Vet inte varför jag alltid ska vänta så länge men det känns alltid som att jag kan stå ut tills huvudvärken börjar! :/ Så det blir nog att boka tid imorgon och hoppas att dom har någon ledig tid över! :)

Mamma har tydligen fått feber, vi som egentligen skulle till stan imorgon! Hoppas bara att det inte är svininfluensan! Med min tur så kommer jag säkert att ligga i svininfluensan när vi ska till Barcelona! :/
Krya på dig mamma! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Toan kommer att bli super bra.

TACK!! Det går åt rätt håll, febern håller att ge med sig.

2009-10-21 @ 22:11:08
Postat av: Susanne

Toan kommer att bli super bra.

TACK!!! Febern håller på att ge med sig,så det dröjer nog inte många dar förän jag är på benen.

2009-10-21 @ 22:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0