Snart helg! :D

Händer inte mycket i mitt liv på veckorna och helst inte när Johan jobbar eftermiddag! TRÅKIGT, fast lite skönt med egen tid! Bara slappa och ta det lugnt! Hehe, det är iofs rätt så likt veckorna han jobbar förmiddag åxxå! Han skämmer bort mig! :P

Idag har jag jobbat 2 timmar övertid, rätt ovärt på veckorna men har man lite att göra så är det väl lika bra! Sen fick jag skjuts hem av Jocke och Danne för att jag var så lat och orkade inte gå! ;) Tusen tack, det var jättesnällt! Tack även till AnnaKarin som lämnade igen mina filmer igår så att jag slapp fara till stan bara för det! :)
Blev bjuden på mat hos mamma och pappa åxxå, köttsoppa! Så skönt att slippa laga mat! :)
Känns så bra att man har sånna snälla kompisar och familj!
Vad vore livet utan er alla?!

Match ikväll!

 VS

Har fått en tid hos kiropraktikern imorgon så mitt ryggont och huvudvärk kanske är borta snart! :D
Sen blir det säkert lite shopping å så! Och pizza! Längtar!

Fullt upp i helgen, något bokat varje dag! Men det skriver jag mer om sen så jag har något att skriva om! ;P

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0