Skopunkten! :D

Igår så for vi till Haparanda, blev inte så mycket handlat på Ikea, bara några småsaker som ljus å så! Jag var faktiskt den som handlade minst på Ikea och jag vill inte tro på att det är därför jag har varit där så många gånger...jag och Ewe räknade och tror att jag hamnade på 4 gånger på 4 månader :P Men däremot på Skopunkten blev det handlat en hel del! Jag har kommit fram till att jag är rätt så skogalen! :P Det är väldigt sällan jag har gått in på Skopunkten utan att gå därifrån med minst ett par skor! Så igår blev det 3 nya par! :D Johan försökte säga till mig innan vi for att jag inte skulle köpa några mer skor men jag kunde inte låta bli! ;) Fast vinterskorna jag köpte ska jag få i julklapp men jag har ändå tagit kort på dom så att ni får se hur dom ser ut! Nu ska jag bara försöka glömma bort dom innan julafton! :D





Idag så har vi gått en lång promenad till Stensjön, riktigt härligt väder ute! :) Vi fick fika och mat när vi kom fram sen skjuss tillbaka, rätt så skönt! :P Tack för fikat och maten!

Jag har just kommit upp ur ett bad, frös så mycket men nu är jag varm! :) Men jag längtar massor tills badrummet blir klart...tänk att slippa duscha i badkaret! :D

Ikväll blir det att fara och se film hos Ewe och Micke. Vi skulle egentligen dit igår men busen Alma somnade inte förrän 21.30 och Micke låg i 39 graders feber! :/ Han har iofs fortfarande feber men han var less och ville träffa människor! :)

Puss och Kram

 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Snygga skor!! :D

2009-10-12 @ 14:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0