Shopping

Onsdag: Efter jobbet så for jag, Johan och Jossa till stan för lite ärenden! Vi var först in på Byggteknik eftersom vi hade glömt att beställa handtag till våra dörrar. Svårt att försöka hitta något eftersom dom inte hade dom hemma utan vi fick kolla på internet men jag hoppas att det blir bra det vi tog, såg bra ut på skärmen iaf! :P Sen var det affärer som gällde, Jossa hade fått 2000kr av mormor som en tidig julklapp eftersom hon är i USA på julafton! Så det blev en massa shopping för henne men inte riktigt det hon hade tänkt! :) Jag försökte att inte shoppa så mycket, bättre att spara pengarna till Barcelona! Men det är svårt att låta bli så det blev lite kläder för mig åxxå! :P



När vi kom hem så såg vi det sista avsnittet av Oz, så skönt! Nu kan vi äntligen börja på någon ny serie! :P

Torsdag: Haha, ja det börjar kanske bli lite tjatigt men jag, mamma och Jossa var till Piteå efter jobbet och shoppade lite mer! :) Som sagt, Jossa hittade ju inte det hon hade tänkt köpa i Skellefteå så det blev en snabb visit till Piteå! Där hittade jag en tröja åxxå men den fanns inte riktigt i min storlek, skulle vilja ha en storlek större så om den krymper när jag tvättar den första gången så är den till salu! ;)

När jag kom hem så hade älsklingen gjort tacos, så jag slängde i mig lite mat och sen var det hockey! Svärfars kom och tittade men vilken skitmatch det var, Färjestad vann med 4-0! :(

Fredag: Idag så var det halvdag om man ville på jobbet, klart man slutar tidigare så 10.30 hade vi jobbat klart! Riktigt skönt att komma hem så tidigt! Vi hade egentligen tänkt fara till Ikea idag för att köpa grejor till tvättstugan men upptäckte att det bara var beställningsvaror som vi skulle ha så det är lika bra att beställa på internet istället! :)

Vi var till Emelie och Patrik en sväng för att kolla deras utbyggnad, ser ut att bli riktigt fint! Dom har så fin utsikt över älven, ett riktigt drömläge...det kommer att bli kanon! :)

Vi får inte upp förardörren på bilen, den har gått i baklås! :( Så nu när vi ska köra måste vi klättra över passagerarsätet till förarsätet, jävligt jobbigt! Vi var förbi Robin idag, han skrattde åt oss för han hade redan haft 3 st med likadant fel idag och alla tyska bilar, säger det något eller?! Han sa iaf att det skulle gå på max 3000kr, beroende på hur lång tid det skulle ta att få upp dörren! Så jävla onödigt, tänk vad mycket roligt man kunde ha gjort för dom pengarna! :(

Ikväll så blir det bara att slappa framför tvn med film eller serier och med en massa godis! :D

Vårat ena badrum är som nästan klart nu, det är bara några få detaljer kvar! Igår fick vi inviga toan och imorgon blir det att inviga duschen! Det blev hur bra som helst, kommer lite före och efter bilder sen när det är helt klart! :) Så nu har dom börjat lite smått med den andra toan! Det som tog typ en evighet för jag och Johan att riva gick racerfort för dom, vips så hade dom tagit bort golvmattan och all inredning! :D

Puss och Kram

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0